Nemokamas imoniu steigimas ir apskaita
Menu
Mes siūlome:
Geriausią kainą už kokybę
Mūsų kainodaros sistema Jums leis neišleisti daugiau negu reikia, nes mūsų tikslas - pasiūlyti Jums geriausią rinkos kainą ir suteikti daugiau negu tikitės.
Operatyvumą
Į kliento problemas reaguojame operatyviai, į visas užklausas atsakydami tą pačią dieną. Jus konsultuos finansų valdymo ir audito patirtį sukaupę specialistai.
Mokesčių optimizavimą
Mes dalinamės neįkainojamais patarimais, įžvalgomis ir žiniomis su Jumis - o tai yra apčiuopiama pridėtinė vertė Jūsų verslui.
Patogumą
Mūsų biuras įsikūręs Konstitucijos pr. 12, Vilniuje, kurį pasieksite lengvai iš bet kurios vietos. Čia visuomet rasite vietos nemokamam automobilio parkavimui. Visus dokumentus galima pateikti elektroninių ryšių priemonėmis.
Saugumą
Mūsų atsakomybė aiškiai reglamentuota sutartyse ir apdrausta patikimoje draudimo bendrovėje. Esate saugūs.
Apskaitos tvarkymo paslaugos
• Nemokamos konsultacijos mokesčių optimizavimo klausimais;
• Darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių apskaičiavimas, deklaravimas ir įtraukimas į apskaitos registrus;
• Deklaracijų Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniam skyriui teikimas;
• Darbuotojų sąnaudų ataskaitų tvarkymas (avansinės apyskaitos);
• Mokesčių apskaita, deklaracijų Valstybinei mokesčių inspekcijai teikimas;
• Ataskaitų Statistikos departamentui rengimas;
• Mėnesinių, ketvirtinių ataskaitų paruošimas ir pateikimas tiek valstybės, tiek kredito įstaigoms.
• Metinės finansinės atskaitomybės rengimas;
• Mėnesinių ataskaitų užsakovo akcininkams (išlaidų suvestinė, tiekėjų ir klientų skolų likučių ataskaita, balansas, pelno (nuostolių) ataskaita, PVM ataskaita) parengimas ir pateikimas;
• Dalyvavimas akcininkų susirinkimuose tvirtinant metines finansines ataskaitas.
Konsultacijos dėl mokesčių apskaičiavimo
•Konsultuojame, kaip teisingai išskaičiuoti gyventojų pajamų, privalomojo sveikatos ir socialinio draudimo mokesčius, kaip pritaikyti neapmokestinamąjį pajamų dydį.
•Konsultuojame dėl lengvatų atliekant mokslinius tiriamuosius darbus, rengiant investicinį projektą ir kt. Pasinaudokite visomis įstatymų suteiktomis galimybėmis sumažinti mokesčius!
•Konsultuojame įmonių valdymo ir akcinio kapitalo formavimo klausimais;
•Konsultuojame pridėtinės vertės, pelno, gyventojų pajamų ir kitais mokesčių klausimais.
Apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas
Jei įtariate, kad Jūsų buhalteris aplaidžiai tvarkė buhalterinę apskaitą ar tam tikrą laiką Jūsų įmonės buhalterinė apskaita visai nebuvo tvarkoma – kreipkitės į mūsų finansininkus ir per maksimaliai trumpą laiką bus atliktas apskaitos įrašų patikrinimas ar iš naujo sutvarkyta apleista buhalterinė apskaita.
Vyriausiojo buhalterio nuoma
Negalite išleisti savo vyriausiojo buhalterio atostogų, nes buhalterinė apskaita turi būti vedama nuolat ir intensyviai, galbūt Jūsų buhalteriui trūksta patyrusio finansininko patarimų ar pagalbos tvarkant buhalterinę apskaitą, o galbūt apskaitos paslaugas teikusi įmonė netikėtai nutraukė buhalterinės apskaitos paslaugų sutartį?Mes Jums padėsime pasiūlydami laikinas buhalterinės apskaitos paslaugas, savo žinias bei patirtį ir Jūsų įmonės finansinė padėtis bus stabili.
Darbuotojų atlyginimų konfidencialumo išsaugojimas
Siekiate užtikrinti darbuotojų gaunamo atlyginimo konfidencialumą? Siūlome Jums atlyginimų apskaičiavimą pavesti mums ir mes:
• apskaičiuosime atlyginimus, mokėtiną gyventojų pajamų mokestį ir socialinio draudimo įmokas;
• parengsime ataskaitas, susijusias su darbo užmokesčiu;
• seksime, ar nesikeičia teisės aktai, nustatantys gyventojų pajamų mokesčio ir socialinio draudimo įmokų mokėjimą.
Geriausią kainą už kokybę
Mūsų kainodaros sistema Jums leis neišleisti daugiau negu reikia, nes mūsų tikslas - pasiūlyti Jums geriausią rinkos kainą ir suteikti daugiau negu tikitės.
Operatyvumą
Į kliento problemas reaguojame operatyviai, į visas užklausas atsakydami tą pačią dieną. Jus konsultuos finansų valdymo ir audito patirtį sukaupę specialistai.
Mokesčių optimizavimą
Mes dalinamės neįkainojamais patarimais, įžvalgomis ir žiniomis su Jumis - o tai yra apčiuopiama pridėtinė vertė Jūsų verslui.
Patogumą
Mūsų biuras įsikūręs Konstitucijos pr. 12, Vilniuje, kurį pasieksite lengvai iš bet kurios vietos. Čia visuomet rasite vietos nemokamam automobilio parkavimui. Visus dokumentus galima pateikti elektroninių ryšių priemonėmis.
Saugumą
Mūsų atsakomybė aiškiai reglamentuota sutartyse ir apdrausta patikimoje draudimo bendrovėje. Esate saugūs.
Apskaitos tvarkymo paslaugos
• Nemokamos konsultacijos mokesčių optimizavimo klausimais;
• Darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių apskaičiavimas, deklaravimas ir įtraukimas į apskaitos registrus;
• Deklaracijų Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniam skyriui teikimas;
• Darbuotojų sąnaudų ataskaitų tvarkymas (avansinės apyskaitos);
• Mokesčių apskaita, deklaracijų Valstybinei mokesčių inspekcijai teikimas;
• Ataskaitų Statistikos departamentui rengimas;
• Mėnesinių, ketvirtinių ataskaitų paruošimas ir pateikimas tiek valstybės, tiek kredito įstaigoms.
• Metinės finansinės atskaitomybės rengimas;
• Mėnesinių ataskaitų užsakovo akcininkams (išlaidų suvestinė, tiekėjų ir klientų skolų likučių ataskaita, balansas, pelno (nuostolių) ataskaita, PVM ataskaita) parengimas ir pateikimas;
• Dalyvavimas akcininkų susirinkimuose tvirtinant metines finansines ataskaitas.
Konsultacijos dėl mokesčių apskaičiavimo
•Konsultuojame, kaip teisingai išskaičiuoti gyventojų pajamų, privalomojo sveikatos ir socialinio draudimo mokesčius, kaip pritaikyti neapmokestinamąjį pajamų dydį.
•Konsultuojame dėl lengvatų atliekant mokslinius tiriamuosius darbus, rengiant investicinį projektą ir kt. Pasinaudokite visomis įstatymų suteiktomis galimybėmis sumažinti mokesčius!
•Konsultuojame įmonių valdymo ir akcinio kapitalo formavimo klausimais;
•Konsultuojame pridėtinės vertės, pelno, gyventojų pajamų ir kitais mokesčių klausimais.
Apleistos buhalterinės apskaitos tvarkymas
Jei įtariate, kad Jūsų buhalteris aplaidžiai tvarkė buhalterinę apskaitą ar tam tikrą laiką Jūsų įmonės buhalterinė apskaita visai nebuvo tvarkoma – kreipkitės į mūsų finansininkus ir per maksimaliai trumpą laiką bus atliktas apskaitos įrašų patikrinimas ar iš naujo sutvarkyta apleista buhalterinė apskaita.
Vyriausiojo buhalterio nuoma
Negalite išleisti savo vyriausiojo buhalterio atostogų, nes buhalterinė apskaita turi būti vedama nuolat ir intensyviai, galbūt Jūsų buhalteriui trūksta patyrusio finansininko patarimų ar pagalbos tvarkant buhalterinę apskaitą, o galbūt apskaitos paslaugas teikusi įmonė netikėtai nutraukė buhalterinės apskaitos paslaugų sutartį?Mes Jums padėsime pasiūlydami laikinas buhalterinės apskaitos paslaugas, savo žinias bei patirtį ir Jūsų įmonės finansinė padėtis bus stabili.
Darbuotojų atlyginimų konfidencialumo išsaugojimas
Siekiate užtikrinti darbuotojų gaunamo atlyginimo konfidencialumą? Siūlome Jums atlyginimų apskaičiavimą pavesti mums ir mes:
• apskaičiuosime atlyginimus, mokėtiną gyventojų pajamų mokestį ir socialinio draudimo įmokas;
• parengsime ataskaitas, susijusias su darbo užmokesčiu;
• seksime, ar nesikeičia teisės aktai, nustatantys gyventojų pajamų mokesčio ir socialinio draudimo įmokų mokėjimą.
© pigiapskaita.lt 2008-2023. Visos teisės saugomos.
Konstitucijos pr. 12, Vilnius
+370 613 37 444
Konstitucijos pr. 12, Vilnius
+370 613 37 444